Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009

demam


Start jumaat lepas aku demam..tp sbb keje byk aku kuatkan semangat dtg jugak..hah..patut contohi diriku ini!..dekat opis Tuhan aje yg tahu betapa sengsaranye aku sbb sejuk giler dekat opis..sejuknye sampai ke tulang sum2 kawan2..aku hanya ada blazer utk menjadi baju tambahan kepada baju kurung yg sememangnya aku pakai..huhu..nk djadikan cite, cuaca hari tu plak mmg mendung, ekon plak mcm sengaja dikalih ke maksimum!!perghhh..sampai kol 5 baru aku balik (mmg time blk pun).. trus p klinik..
Balik umah trus mandi + solat Asar tdo sambil tggu hubby balik..nk mintak manje2..dia belikan bubur mc'd dan dia punye bege..dlm demam2 pn hbs semangkuk besa bubur siap mintak sikit bege hubby..haha..

Untuk pengetahuan korang, tak penah2 seumur hidup aku, ubat yang aku amik kat klinik habis kecuali ubat batuk, antibiotik dan selsema..itu aku rase ubat standard yg korg pun akan habiskan..kecuali la saje nk p klinik amik mc maleh nk keje, mmg kompem satu ubat pun tak luak..tp utk demam la..untuk julung2 kalinya, ubat demam yang doktor bagi sebanyak 2 papan habis ditelan dalam tempoh 2 minggu..less maybe..punya la nk kata demam kali ni mmg tahap dewa..xsia2 company incik suami menanggung kos perubatan aku nih..


Lokasi klinik : Klinik Penawar, Sri Serdang
Reason dtg sorang2 : Dari opis trus ke klinik, incik suami kata tak payah tggu dia, nti lambat..so aku pun dtg le sorg2 mcm zaman bujang2 dulu..

~ini le muke sememeh aku tgh tggu turn nk jumpe doktor~

~ni plak bilik rawatan yg menemukan aku dgn dr.syed~

No comments: