Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

Yeayy...hati berbunga bunga macam bercinta

TAHNIAH kepada skuad HARIMAU MUDA..


Yeayyyy
Kerana korang satu mesia tido dalam senyuman.


Berdebar debar kami laki bini selama 120minit.
Menyumpah nyumpah dekat si Bonai dengan Otok yang macam ayam katek tu..
Tak lupa juga menyumpah pada striker mesia yang sangat hampeh (takleh kutuk lebey2, budak smgr tuh..wahahaha)


walau apa pun,
Tahniah pada abang baddrol yang menentukan kemenangan milik malaysia.
Tahniah kerana tumpaskan keegoaan dan keangkuhan penyokong indon (yang tak bertamadun tu)
i luv u lah.


MALAYSIA BOLEH!!!




~sangat gembira sampai eksen2 kemenangan dengan bibik makcik belakang umah~

3 comments:

~anismj~ said...

spe budak smgr weh??tp mst aku xkenal kan...for 4 dh kuar..hehehe...

Cik Bambam said...

fak** kaaa?? ahhaha.. berdebar2 tgk bola..nak luruh jantung aku..

bukan otok ar.okto lar..hehehe

+ GEE + said...

eleh...mesti yg gagal sepak penalti tu kan :)