Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

I hate u

ini bukan kes benci mana2 makhluk Allah SWT
hehe..
I think semua orang pun tak suka.
Sebabnya..macam2 sebab la..

Apa benda yang dibenci sangat tuh??
jeng..jeng..jeng..

5S

Pernah dengar??
Ala yang seise, seiso, seitsu dan segala S lah.
Bagi aku 5s adalah Sepah, Selerak, Sampah, Sorok, Susah, Sumbat
Yela, kita bukan kerja baru semalam, so banyak benda nak disimpan (itu yang patut tak diamalkan - sayang kat benda2 lama)
Kalau setiap cubical disediakan gobok beso tak ngapa juga, boleh juga disumbat disorok sana sini.
Tapi gobok yang dibagi lebih kurus dari aku (bayangkan aku dah memang kurus ni, gobok lagi kecik - tapi kuruskah diriku??)

Esok ada pre-Audit 5s oleh internal auditor b4 MPC datang utk renew sijil 5s jabatan on 19th Jan ni.
Emm, TSK dah takde, tak payah la kot nak menang2 bagai nih.
ish3..nuyusahkan je...
i hate 5s

2 comments:

mommy nazeef said...

jangan benci lelebey...nantik jadi sayang..wakaka

LoVe said...

Betul..betul..betul.....