Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 9, 2011

HAPPY BABY CONTEST





















Kali ni masuk contest Happy Baby from blog OurDreamsOfLife . Kali ni nk cepat, tak nak buat chekclist..hehe..harap semua ok..Ok meh tengok gmbr apa yang ummi paste kan ni..Gambar ni hasil pilihan babah iman.Moga ada berkat menang..Amin..

Kategori A: Berumur 2 tahun ke bawah pada 31 jan 2011
Theme : Happy..[kalau tgk gmbr, iman tuh happy sangat sampai mata pun pejam haa..hehe]




















Nama : Muhammad Iman Rizqin bin Mohamad Sukri
Nama ibu : Nur Dalila binti Rahmad
Tarikh lahir anak : 8 Julai 2010

Saya nak tag sape ek??

cukup la tuh..yang tak di tag, boleh je join.Klik sini

Good luck!!!



3 comments:

Ina Hashim said...

salam ziarah...

kene folo both blogs ya....gud luck!

~farah~ said...

kiutnya iman!!
si faris takdak gambo happy lagi..hii

~mrs.yie~ said...

Puan ina: sorry, overlooked le..dah folo both..

Ibu farah: cak2 la faris tuh kasik sengih sampai tinge macam iman ni ha..hehe