Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 15, 2009

:: ouR WeddiNg ::

:: dear fren..tq 4 coming..anis+mimi+adik mimi ::
:: esok kena sanding tau..jgn tak nk naik pelamin plak::
::bebudak tu plak yang tutup muke::

::depe kejam kasi aku dok atas karpet keras, hubby dok atas chio..huh..unfair::






::Duduk kat hantaran belah pompuan::







alkisah kununnya raja sehari ni seronok rasenye..
maklumle..orang meraikan 'hari bahagia' kita..
nak dijadikan cerita..jodoh udah sampai maka aku pun kawen le dgn pilihan hati..
cite ni dah lama (dah basi dah pun)
tp sbb musabab aku belum ade topik best nk cite kt blog ni..


aku masuk kan le cite kawen aku..
tanggal 30 mei 2009 kitorang selamat dinikahkan..
Oleh ayah aku sendiri..
psstt..soklan untuk ya habibi..
bape kali ek sayang..hehe :)
sempena itu aku selitkan sket gmbr kami time nikah..

jemput le tgk ye!!
::aku tak phm nape gmbr ni asik do kat atas je walopon dah adjust::
















































No comments: