Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Ummi dah gemok la

Semalam lepas keluar outing setengah hari, babah yang keletihan bersandar kat dinding. Tetiba dia gelak bile ummi jalan depan dia.Iman ada dok dekat dgn dia.Ayat yang tak leh blah kuar dari mulut dia ialah "Iman, ummi dah gemok la" sambil gelak2.Iman kalau tengok ummi, dia pasti akan tersenyum tak kira la ape kes pun kan..Skali memang iman senyum kali ni.Babah seronok la kononnya iman menyokong kata2 dia.Cesss..Mula la kata iman geng dengan dia tuh..Nyampah!!!

Dengan mudah ummi patah balik jalan, diri depan dia dan tanya soalan cepucemas "sayang tak??" Babah pun angguk-angguk sambil senyum2 kambing..huh..

Saje je incik suami ni bikin panas...



Am i that fat??

4 comments:

ibu qaleesya said...

heheh saje nak tengok reaksi la tu

~mrs.yie~ said...

dah banyak kali dah statement gemok tu kuar dari mulut dia..dan tiap kali tu gak la tanya sayang ke tak? atau lebih mencabar minda ialah pilihan siapa?? haha

~farah~ said...

tepek la gambo umi seketul dua.nk nengok gak tang mana yang gemok tu ha..:P

~mrs.yie~ said...

ibu farah oi..nk letak gmbr ala2 model berposing ke??takot ada yg fengsan nanti..kui3..